piątek, 15 lipca 2016

Kiedy będzie ten dobry moment? Teraz!




Cześć :)


    Tak jak Ja, tak pewnie wiele innych osób podczas podejmowania trudniejszych lub łatwiejszych decyzji w swoim życiu zastanawiało się czy to jest dobry moment. Czemu tak bardzo boimy się podejmować decyzji, czemu jeżeli czegoś bardzo chcemy, to mimo wszystko odwlekamy to w czasie ?
Jedno jest pewne - główną przyczyną jest odpowiedzialność. Już od momentu narodzin posiedliśmy zdolność do niej. Biorąc na przykład naukę chodzenia, gdy stwierdziliśmy że to odpowiedni moment, po przygotowaniach mniejszych lub większych wstaliśmy i zaczęliśmy chodzić.... Wtedy po raz pierwszy dosięgła nas odpowiedzialność bo wygodne noszenie przez mamę lub tatę zmieniło się na przebieranie przez nas nóżkami, nie było już tak łatwo, ale było to doświadczenie które w przyszłości zmieniło nasze życie na lepsze, staliśmy się mniej zależni od innych...

Niektórych decyzji w życiu nie powinniśmy odwlekać w nieskończoność, w końcu jakaś zmiana jest każdemu potrzebna, a może właśnie ona spowoduje że staniemy się bardziej szczęśliwi ?
Szczerze mówiąc mimo strachu podjęłam ostatnio wiele decyzji, bałam się w końcu przewracałam moje życie do góry nogami- Ale stałam się szczęśliwszym człowiekiem. A decyzję? Okazały się jak na tą chwile trafne.

Nie ma idealnego momentu ani chwili, trzeba to po prostu wyczuć, i pokonać strach. Niekiedy jest ciężko samemu... Dlatego wspaniałą sprawą jest jak mamy kogoś bliskiego kto nas dopinguje, kto gdy potkniemy się i skręcimy kostkę w czasie biegu, weźmie nas na ręce i przekroczy z nami metę. Kiedyś byłam osobą którą nie lubiła prosić o pomoc, a już na pewno nie lubiłam się zwierzać z problemów. Musiałam je rozwiązać sama i koniec. Przez ostatni czas zrozumiałam że warto niekiedy się wygadać czy użyć słowa proszę, i nie jest to wcale oznaką słabości, a oznaką wielkiej odwagi, bo nigdy nie wie się jak druga osoba zareaguje... Dobrze że są w życiu osoby które są przy nas mimo wszystko.


Podsumowując idealna chwila- jest właśnie tą chwilą ! Ona drugi raz się nie powtórzy a każda chwila jest dla nas nową szansą która już nie wróci:)





                       



Dobranoc :)
K.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz